![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nja, för tre år sedan kraschade min mobil på Naxos. Jag stegade genast in i en Vodafonebutik att handla in en ny. Märket var Vodafone, den saknade svenskt språkstöd, men var liten och tunn samt fungerade på alla frekvenser. Prislappen hamnade på 50€ occh den var ej operatörslåst.
En enkel mobil utan krusiduller som kamera etc etc. Mitt intryck är att mobilprisbilden Sverige- Grekland harmonierar väl. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Arne!
50 euro är ju en bra prisnivå, som sagt. ![]() Har du varit nöjd med din telefon? Använder du den ännu? Vet du om Grekland är på samma nivå som Sverige i utvecklingen av mobiler och täckning? Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Mobilen fungerar alltfort, men sonen, Hustrun och andra närstående kunde svårligen finna det vettiga med att å, ä och ö saknades i mina utgående sms....
Jag har nu för ett par veckor sedan en ny mobil. Svenskt språkstöd samt en mobilkamera. Vodafonen har jag nu som reservmobil. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Ja just det ja..å,ä och ö...då glömmer jag grekiska mobiltelefoner, vill nog ha en svensk med å,ä och ö!
![]() Tack Arne! Mina frågor finns kvar om någon vill eller kan klura ut lite bra svar! ![]() Yanna |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|