![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja det är ju första gången för oss också så jag kanske inte har ingett den rätta respekten för evenemanget. .. Vi sparade dock Kalimera som favorit i Kamakis dator och visade hur de kan följa vad som händer här. Det är bokat i namnet Mysofix till 15-25 personer. Självklart måste vi höra av oss igen. De vill t.ex. gärna diskutera meny med oss. Vi är på sportlov nästa vecka igen men därefter kan det kanske vara läge att ta tag i planeringen. Jag tycker det är hur spännande som helst, med eller utan lotteri.
|
|
|
|||
|
|||
|
Varför inte göra som vi gjort i Lund, dvs lägg ut telefonnr till restaurangen så att alla som kommer både ringer själva och anmäler sig - OCH själva avbeställer om det blir förhinder. Vi som bokar säger "Kalimera - fest" så hamnar vi tillsammans.... Det reserverade antalet 15-25 kan ju stå kvar som bas...så sköter det sig själv och NI slipper ansvar för bokningar och avbokningar. Restaurangen kan ju tipsa om 2-3 rätter att välja på så blir det snabbare servering....
Bara ett tips! Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Mycket förnuftigt av Lissi
.Jag håller på dig.Vi ringer själv samt lite rätter ger oss mat fortare . Jo fest med eller utan lotter , klart vi får roligt . Det ska bli riktigt roligt att få gå på min första Kalimerafest .Birgitta |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|