![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla hjälpsamma
Efter att nu följt Arnes råd; "Ta bort webbhistorik", ett antal gånger fungerar det IE nu som det ska, så vitt jag kan bedömma. Jag bockar och tackar och glömmer det inte. |
|
||||
|
||||
![]()
Men så bra att frågan synes sin lösning erhållit. Rent generellt kan jag ändock råda alla som använder Internet Explorer (IE) att uppdatera till den senaste versionen IE 8.0 . Hämtas gratis på Miccrosofts svenska hemsida.
Uppdateringen taga emellertid cirka 40 minuter, men det är värt besväret. Det är också av vikt att hämta hem den senaste säkerhetsuppdateringen som anlände i torsdags. Gäller för er som ej har automatisk uppdatering förbockad. Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Du bör kanske även HÖGER-klicka på kommunikationsikonen (två bildskärmar) nere till höger och sedan klicka på REPARERA. Då uppdaterar du ditt IP-nummer och tömmer en cache som kan göra att datorn blir slö.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Angående ni som använder IE... Sluta upp med det
![]() Det är så dåligt att t.om Frankrike har slutat att använda det. Vill ni ha stabilare och snabbare så ska alla köra med Mozilla Firefox .. Alla era favoriter flyttas över ifrån IE till Firefox.. IE har sedan måånnnggaa år varit bland det sämsta som finns man kan ha installerat på sin dator.. Men tack vare att dom skickar med det så använder folk det .. Men testa lite nytt och ta kontrollen med Firefox istället.. http://www.mozilla.com/sv-SE/ Problemet som beskrivs här hade aldrig hänt med firefox.. // Henrik |
|
||||
|
||||
![]()
Avvikande uppfattning anmäles härmed!
Arne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|