![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Härligt med så många positiva svar om Karpathos. Nu är vi riktigt sugna på Karpathos.
![]() ![]() ![]() Är det bara en biluthyrare vid Lefkos? Utflykten till Kassos låter ju inte heller helt fel. BOKA |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen, ni kan få mer information på "Lefkos rent a car", Nikos en härlig kille som ofta serverar sina kunder med kaffe och frun Marias nybakade sockerkaka. / MIM
|
|
||||
|
||||
![]()
Når dere er i Lefkos må dere ikke gå glipp av denne herlige tavernaen ute på piren: Dramoundana. En av mine topp 3 tavernaer på Karpathos.
![]() Utsikten fra tavernaen: ![]() Du blir med inn på kjøkkenet og plukker ut det du har lyst til å spise: ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har varit två gånger till Karpathos och bott i Pigadia båda gångerna. Därifrån är det lätt att göra utflykter till andra byar. Om jag själv skulle välja att bo på två olika ställen under resan skulle jag kanske testa att bo ena veckan t.ex i Arkassa eller Spoa som ännu inte är så turistanpassade - fast då skulle man själv antagligen hamna att boka boendet där.
Om man gillar åka tunt skulle jag rekommendera att hyra jeep och köra upp till Olympos och byarna på norra delen av ön - före asfalteringen av vägen blir klar och en del av charmen med den försvinner :-) |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka minnen dina bilder gör vat där föra året hella 2v på lefkos och detta året ska man dit gjen i sluttet på agusti
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|