![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag rekommenderar varmt att bo hos Nikos Kondialas (studio Rena tror jag att det heter). Det är stora studios med STORA terrasser och en underbar utsikt över Kambibukten. Det ligger ganska högt och det är en liten bit ner till stranden. (det är halvvägs mellan byn och kambistranden) Om du googlar hans namn så hittar du information. Vi har inte bott där sedan 2003 men jag hoppas att rummen är som då. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
tar nog en halvtimme eller är det jag som går sakta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Skulle tro att det tar ca 10 min åt varje håll. Det ligger mitt emellan stranden och byn.
Det är inte ett lyxigt boende men "helt och rent". De har ingen reception där utan Nikos själv bor nere i byn (sist vi var där). Vi har bott där p g a utsikten och lugnet. /Ofelia |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde förra sommaren på Kosta Reli (som är granne med Toula). Rummen var inget att klaga på, hela stället är rent, snyggt och helt nytt.
..men Vi tyckte det var FÖR nytt och sterilt, var som att bo på ett fint hotell. Det blev opersonligt. Nästa gång väljer vi Toula. Dessutom fick vi ingen kontakt med unga dottern som skötte om stället, hon var inte så trevlig att tala med ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tror att vi kommer att välja Toulas...vi ska ju dit när det är varmt som attan och då vill man nog ha närmre till badet även om där är lite stenigt och det rör sig ju bara om 4 nätter
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja var man bor kan väl nästan kvitta bara det är nere i byn
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|