![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla västkustsbor! Önskar det fanns ett sådant alternativ här i Stockholm. Det kanske kommer när SAS lägger ner Aten.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Hade bestämt att nästa år blir det ingen Greklandresa för då fyller jag 50 år i december och då skulle jag och min fru åka till Thailand för första gången, men vad händer? Jo, jag sitter och kollar resor till och ser att det har dykt upp ett nytt bolag som trafikerar Aten till sommaren, förvisso lite längre för oss att köra till Göteborg än till Kastrup men vad är 15 mil extra i bil, ingenting. Så 10 minuter senare har vi bokat sommarens årliga Ö-luff i Grekland för 1550 kr/person, visserligen en lite kortare vistelse än de vanliga 3 veckorna men 2 veckor räcker till en bra dos Grekland ![]() ![]() Man får väl snåla resten resten av året och äta makaroner och ketchup för nästa år blir det både Grekland och Thailand för oss Greklandstokiga Blekingebor. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har nu också kollat lite. Tänkte mig Aten några dagar i början av året, men som jag uppfattar så kan man åka dit först i April
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du gör rätt Riitta, de börja köra först 29 mars.
Satsa på påsk ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske det ja
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset! Detta är en bland flera fördelar med att vara medlem på Kalimera. Man får snabba och värdefulla tips.
Hustrun var inte svår att övertala och nu är det bokat. Gbg-Athen 2 veckor maj-juni för 1578 kr / person. Toppen ![]() Tack ![]() / ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken god nyhet! Men vilket flygbolag handlar det om ? Länken fungerar inte när jag klickar på den.
Smultron |
|
||||
|
||||
![]()
Det är Cityairline som börjar flyga till dessa nya destinationer. De flyger redan från Göteborg till en massa affärs resmål i Europa och är ett etablerat flygbolag.
Tobbe, som bor 4 mil från Landvetter |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt med snabba tips och ökat tryck på lågprisflygen. Strax efter min bokning häromdagen med City Airlines Gbg-Athen i maj-juni för 1579 sek (resdag lördag) kunde jag konstatera att Cimber Sterling nu plötsligt erbjuder Köpenhamn-Athen för 1326 dkr = c:a 1860 sek (resdag söndag, obs! med i stort sett samma fina tider som City A.). När jag summerar min reskostnad inkl bilresa o parkering Gbg / Tåg Kph så blir kostnaden ungefär densamma.
Men du som har avsevärt bättre förbindelse till Kastrup än till Gbg, kolla in även Cimber Sterling! / ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|