![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas du får det fint i Indien, fantastiskt land! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack och tack för tips! Det blir nog tråd om det under hösten, det känns bara för avlägset än.
(Det blir enklast möjliga resa, hade ett par ambitiösa resupplägg till bl a Kerala men det stupar pga migrän och kronisk huvudvärk, jag vågar inte på egen hand. Därför blir det charter till Goa. Då klarar man att vara utslagen om nöden kräver. Men jag återkommer nog om Indien ![]() Såna hade man ju före mobiltiden ![]() Tack, Indien ska bli spännande! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig bett att få låna väckarklocka, men det har då stått väckarklockor framme på receptionsdisken de gånger jag varit där. Jag tror i och för sig att de varit till salu, men det kan ju betyda att det funnits att låna också. Jag svarar med andra ord; Ja, kanske, eller hur.
![]() Suvveränt boende är det i alla fall. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nu är det bokat! Ska bli spännande att se hur det är. Det där med väckningen lär nog inte bli något problem. Vi är 3 st, alla utrustade med var sin mobil, så vakna lär vi säkert göra. Har köpt till frukostkuponger, undrar var innanför säkerhetskontrollen man käkar?
/Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Man äter väl utanför på cafét nära receptionen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det som ligger nere i inrikeshallen, alldeles vid uppgången till Sky City.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Hyggligt nära vad jag behövde veta i alla fall
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu varit in och läst på Arlandas hemsida och visst äter man frukost innanför säkerhetskontr. om man har en utrikeskupong. Är det nå'n som har något bra matställe där det både är skapligt billigt och man kan få sig en slurk vin på kvällen innan man nannar? Kan ju vara en trevlig start på semestern.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Annars finns det ju flera matställen i Sky City. Alfredos till exempel. |
|
||||
|
||||
![]()
När jag bokade R&F kunde man samtidigt boka frukostkuponger, vilket jag gjorde men jag hade då inte läst var utl.kup. skulle användas! Självklart ska middagen intas utanför säk.hetskontr., kan väl inte gå igenom den kvällen före heller
![]() ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Aha, de har tydligen startat ett samarbete med fler restauranger, även innanför säkerhetskontrollen på utrikesterminalerna. Det är bra! De gånger jag sovit där och skulle vidare med utrikesflyg har jag tyckt det varit för tidigt att äta innan incheckning och säkerhetskontroll och har väntat med att äta till efter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har som tradition att börja vår semester på restaurangen Fisk ( Stockholm Fisk kan den också heta)? Ligger till vänster om trappan som går upp mot Sky City. Dom har enorma räkmackor även gott att dricka till.
Att starta där på kvällen med en räkmacka, ja då har semester liksom börjat. TREVLIG RESA |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|