Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-08-25, 20:07
maggiones avatar
maggione maggione är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Doryssa seaside resort i Pythagorion

Jag kan meddela att just nu så finns det inget eller väldigt lite kvar av Alcogel på landets Apotek! Just tack vare att massmedia haussat upp faran för en pandemi. Jag håller med Vendela! Blir man sjuk så blir man, de flesta får influensan lindrigt, precis som vilken annan influensa som helst! Man kan inte låsa in sig och tänka på vad som kommer i framtiden! Lev i nuet! Res medan ni kan, när man blir gammal så ångrar man sig!
Svara med citat
Gammal 2009-08-25, 23:11
Inass avatar
Inas Inas är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Doryssa seaside resort i Pythagorion

Alcogelen kommer in om en vecka igen på Apoteket. Men det går att köpa både på ICA & Coop :-)

Jag tror faktiskt att det blir en resa till antingen Samos eller Cypern. Jag avbeställde resan till Cypern för en månad sen ungefär, när hysterin var som störst och nu ångrar jag mig lite. Förlorade ju ett par tusen kr där. Det som talar för Cypern är ju att det är väldigt solsäkert. Men alla som har varit på Samos vet ju att nästan allt annat talar FÖR den ön

Jag har alldeles för många katastroftankar. I mitt huvud har jag redan blivit dödssjuk och måste flygas till Aten för konstgjord lunga-behandling. Ja herregud....

Men ingen som vet något om luftkonditioneringen på hotellet? Får väl ringa till Apollo annars.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:43.