![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu vet jag inte hur det ligger till med resorna ifrån Sverige. Men med Apollo tex ifrån Oslo är det nästan fullt. Likaså Startour(fritidsresor). Där blir det alltså inte så väldigt billigt, om du vill resa den närmaste veckan. Ving däremot har en del billiga nu. Lycka till!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vill man åka med Apollo från Göteborg närmsta veckan så finns det flera tvåveckors resor (flygstol) under tusenlappen, som t.ex Chania för 698kr.
/Marco |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vi bor i Göteborg och vill helst till Aten.....tyvärr finns aldrig billiga resor dit... ![]() Men vi kan ta oss till Stockholm eller Köpenhamn,men just flyg i närheten av Aten är hopplöst om man inte vill betala dyrt. Så,jag fortsätter väl att leta runt här. Men tusen tack alla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo men till Aten kan du ta dig billigt nu! Om du kan resa ifrån Norge då.... på tisdag med Norwegian ifrån Rygge, utanför Moss, för nok399,-! Kan ni ta Go-by-bus upp eller Swebussexpress
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jodå! Kolla Air France. De har billiga biljetter Gbg - Athen med mellanlandning i Paris.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tusen tack igen....snälla ni
![]() Hoppas man hittar nåt,så man får mättat sin Greklandsabstinens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Meddela gärna vad du hittar för något, alltid kul att veta vad man har för möjligheter att hitta flyg till ok priser. // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det fanns billiga; 998:- per person, endast flyg här om dagen på destination.se