![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
var inte kul o höra detta då jag och grabbarna bokat detta hotell..hoppas de skärper till sig tills augusti annars får jag lära dom om vad det innebär att vara service minded
Vi e minsann inte rädda för att klaga så är de skit ska dom få veta det, upplever först, kritiserar sen, men tradigt att du inte e helt nöjd.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
tråkigt att höra.....
Jag kastade ju lovord över stället och dess personal![]() har ju som sagt bott där själv(se tidigare inlägg...), och upplevede raka motsatsen...men det kanske var så :, att det var stor skillnad på standarden mellan lägenheterna och dubbelrum..??"you get what you pay for.??!!!.. ."Håller för övrigt helt med dig Monkan S! ![]() ps...är glaset halvfullt , eller halvtomt??? /DAGA
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|