![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har ni några favoritrestauranger på Lardos?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ingen?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi var flera gånger i Lardos och vi åt då på en rest vid torget. Den låg uppe på en takterass, har tyvärr glömt namnet. De hade mycket god mat.
MVH Reersdotter |
|
|||
|
|||
![]()
Låter bra!
Fler tips? Det är svårt att hitta info om Lardos, är det bara ett pyttelitet ställe? Jag får den uppfattningen av att man nog hellre åker in till Lindos på kvällarna? Tacksam för all info jag kan få. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Kan restaurangen heta The Old House? Roulas är en annan bra restaurang Stefan |
|
|||
|
|||
![]()
Det är mysigt i Lardos på kvällarna runt torget. Ni måste absolut pröva både Lardos och Lindos.
MVH Reersdotter |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipsen!
|
|
||||
|
||||
![]()
Savvas mitt i Lardos får man inte missa om man ska äta i byn. Maten är underbart god och prisvärd. Farbror Savvas med fru och son servar på ett fantastiskt sätt. Vi bor i stan eller Kalithea när vi är på ön men hyr bil minst 3-4 dagar för att kunna åka ner och äta där!
|
|
||||
|
||||
![]()
Valentinas har fantastisk mat. Den restaurangen ligger vid det lilla torget, där även taxibilarna stannar. Alltså, svårt att missa.
Om du gillar pasta så ligger det en fenomenal pasta-restaurang i Lardos. Just nu har jag glömt namnet. Men jag kan beskriva var den ligger: Snett emot Valentinas ligger det två barer, den ena heter Yamas och kan rekommenderas. Om man går förbi dessa barern så går det ner en gata till vänster. På höger sida av denna gata ligger en öppen restaurang, Roubas, Roullas eller nått heter den. I alla fall har de pasta som specialitet. |
|
|||
|
|||
![]()
Savvas är det bästa vad jag vet i Lardos (i gamla byn).Det vill jag aldrig missa.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|