![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag bodde på hotellet 2 veckor i juli förra året och har i princip samma bedömningar, och jag kan ju tillägga att vi även gick med barnvagn i den 45-gradiga lutningen :-). (5 dagars bilhyra samt en del taxiresor underlättade). Vi åt en enkel lunch på hotellet 1:a dagen bara. Middagarna fick inget bra betyg av de vi pratade med då, så därför valde vi bort dem. Siritaki i Lassi samt C T i Argostoli tyckte vi bäst om av alla vi provade. Oscars i Lassi var iofs oxå mycket trevlig då man även får fin underhållning på köpet. Vi bodde även i Lassi några år tidigare och nämnda restauranger höll även då bra nivå. Om knappt 4 veckor är vi tillbaka i byn, men då på ett hotell närmare havet :-) Ha det bra! C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bekanta som bodde på hotellet och åt på dess restaurang förra året och var så nöjda att de åt där flera kvällar under resan. Paret som äger (ägde?) hotellet har haft en restaurang i NY, men nu sadlat om till hotellvärdar i Grekiska ö-världen!
Härligt att ni blev nöjda i alla fall. Ni verkar haft en härlig resa och Kefalonia är en ö som jag skulle vilja besöka i framtiden. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
En liten rättning bara! Deras BBQ-afton var riktigt riktigt bra!! Kan verkligen rekommenderas. ![]() Tack C@nny och Siri A för Era kommentarer |
|
|||
|
|||
![]()
Även jag bodde på Liberata Resort (6-13 juni) och tyckte det var toppen!
Vi åt aldrig på hotellet, men frukosten imponerade inte så värst. För 5€ fick man en omelett, stekt potatis och någon sötsliskig saft. |
|
||||
|
||||
![]()
6 Euro for to solstoler og parasol kan vel ikke kalles noe "ran" .... vanlig pris mange steder er både 7 og 8 Euro..
![]() Og 5 Euro ca. 40-45 n. kr. for en gresk salat, sikkert med masse feta er vel heller ikke så alverdens mye... når man tenker på indigrienser, lønn til kokken, lokalleie, oppvasken skal vaskes og bordene tørkes etter dere.... vil iallefall ikke kalle det ran. Ia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|