Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skopelos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-04, 12:53
piam piam är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006
Standard Sv: National Marine Park of Alonnissos

Nu har jag tittat på korten och vi kan ju ångra att vi inte åkte upp till gamla staden.Ser riktigt mysigt ut.

Samma strand var vi till,på vägen upp mot grottan vart vi bjudna på en rejäl macka och dricka till.Öl,vin el.lemonad.

Vi åkte en större båt och vad det kostade minns jag inte.
Svara med citat
Gammal 2009-06-04, 13:01
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Måste få beröämma dig Elisabet. Vilket föredömligt trevligt sätt att visa bilderna på i det collage som du gjort. Fina bilder dessutom.

Eva
Svara med citat
Gammal 2009-06-04, 13:22
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

När vi var på Skopelos -98 så åkte vi också båt en dag för att komma till Alonissos. Vi åkte genom den marina nationalparken och fick se delfiner som följde båten. Vi tog bussen upp till Chora och åt mat med hänförande utsikt över ön ... Sedan vandrade vi vägen ner till Patitiri där vi hann strosa runt lite också så det måsta ha varit rejält med tid, för vi var länge uppe i Chora också...Båten stannade sedan för bad på en mysig strand.
Minns ej något grottbesök däremot....Det borde jag ju gjort om vi varit där (även om man märker att minnet sviktar emellanåt.)

Jag tror att dagsprogrammen är olika beroende på vilken båt man väljer. Även priset naturligtvis... Så läs noga vid båtarna vad som ingår och hur lång tid man har.... Jag tyckte badstoppet var för långt, hade hellre haft tid till annat då man badar så mycket annars ändå på sin semester....

Lissi

ps.....och Du Birgitta.....om Du ska lägga in alla aktiviteter Du fått tips om här på en enda vecka då får Du verkligen ligga i..och sen ta semester när Du kommit hem
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:32.