![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Haha, "Vad var det jag sa?!" sa jag just till maken. Jag föreslog att vi skulle ta med oss några ficklampor, tänkte närmast på elavbrott, vilket han tyckte var att överdriva. Pannlampan kan kanske komma till användning.
![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Min erfarenhet av pannlampor är att barnen brukar älska att använda dem, nu kanske era barn är lite för stora för att tycka att det är skojigaste semesterleksaken, men tänk vad fräna ni skulle se ut på den lite skumma tavernan, hela familjen, iklädda varsin pannlampa, läsandes menyerna ![]() ![]() nickandes till varandra i skumrasket.. ![]() ![]() Lysande ![]() Paphianna |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, idén med pannlampor är ju lysande.
![]() ![]() Vill också ha en mindre kylväska för dryck till stranden. Kaffe av favoritsort och termos tar vi med. Bekväma och ingångna skor. Kläder behöver man inte ha med så många (går ju att skölja upp snabbt), men skor blir en hel del: gångsandaler, finsandaler, badskor, joggingskor... Klädsel på taverna, menar du den 11-sidiga tråden?? Läste delar av den tidigare och förstod aldrig problemet. Men kanske ska skriva ett inlägg för att återuppliva tråden?! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
ja den var kul, tycker jag Skriv ett inlägg, tycker jag ![]() P-anna |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|