![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Calle&Git som bor på andra året i Rhetymnon(och har datorer) har säkert en hel del tips.....
![]() Vem vet, kanske Calle ha vare ute å trumlat i afton, å då tar det nån timme innan han varvar ner å då brukar han titta in på Kalimera... ![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Min käre fästman har ansträngt sig till sitt yttersta för att installera bredband inför min ankomst. Då bredband är en sprillans ny företeelse i Grekland (iaf på Rhodos) kränger de modem till hutlösa priser - han snackade om 2-300 euro! För ett sketet modem!! Så jag tänkte ta med mig mitt istället... någon som vet om det funkar? Telia vet inget, modemtillverkaren har ingen aning och frågar jag grekerna på OTE är jag rädd att de (mellan frappéklunkarna) kommer att göra allt för att övertyga mig om att köpa ett av deras svindyra modem... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.......skulle inte alls förvåna mej om ditt modem funkar i Grekland......Som jag fattar det hele så funkar modem likadant överallt.
Konstigt att dom inte visste på Telia....?? Prisskillnaden verkar vara minst sagt stor, så när du fixat detta,river du med ett gäng modem varje gång du reser och säljer därnere med god förtjänst... ![]() Lycka till! Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag följer ditt råd och tar med mitt modem och chansar... Friskt vågat... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Marie |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |