![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Den högt belägna Tavernan måste vara Bel Air. Utsikt vidunderlig och maten superb. Lagades av mor i huset och sönerna serverade.
Kan vara klokt att gå dit i tid eftersom stället är mäkta populärt. Arne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej....Jag tror för min del att resturangen heter Astrea....högt belägen i gamla delen av Platanias...Mycket fin utsikt och med mycket god mat. Bel Air har jag själv aldrig varit på ligger den också i den gamla delen av Platanias Arne? Då måste den också besökas av mig till hösten... Kicki Senast redigerad av Zanét den 2009-05-14 klockan 11:16. Anledning: Otillåten restaurang/barlänk. Se f ö FAQ-regler |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Den tavernan som ligger högst upp är Vigli. Alltid rejäla portioner av utsökt mat. Därtill bästa servicen. Niko med glimten i ögat och Kostas,vacker att titta på ![]() Gå gärna innan solen går ned det är så otroligt vackert. Ta med kameran.... Utsikten är värt promenaden upp som kan vara lite tuff i värmen. Platanias eller Agia Marina? jag säger Platanias. Men som Arne sa så har ställena vuxit ihop, men för mig känns det som om allt är lite bättre i Platanias. Bara en känsla ![]() ![]() myssa.... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|