![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det kallar jag för en väl planerad greklandsresa Arne, hoppas och tror att Ni får en jättetrevlig resa och också trevlig samvaro med gamla bekanta.
Det blir ju till att fira födelsedag i inledningen av resan också så då blir det att säga GRATTIS till det också. ![]() ![]() ![]() Olle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu börjar prylarna samlas í rokokosoffan. Den alldeles nyinhandlade Laptopen trimmas in att medföras i övärlden. Mycket trivsam tingest i vikt av 1,4 kilo, och en tiotums skärm. 160 GB hårddisk och 1 GB minne.
Fabrikat; ASUS EEE Pc1000. Fyndpris 3440 Sek på Komplett.Se Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken härlig resplan, Arne!
Behändig liten dator du tar med, då kan du "Kalimera" dig under hela resan, så bra! Mycket välplanerat,, och visst är det kul med äventyr, men jag håller nog med dig där, har man hittat en massa smultronställen och paradis då vill man ju gärna återvända till dem! Ha en underbar resa, du och hustrun och hälsa gärna Git o Calle från Lotta i Timrå |
|
|||
|
|||
![]()
...tänk, nu är det bara 28 dagar kvar till avresa....Tiden går fort nu och nya planer börjar ta fart...som kanske ändras och ändras igen
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi !
Det finns inga nackdelar,huvudsaken är att du är på semester. ![]() Har 88 dagar kvar till Skopelos. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Hej hopp !
Dagarna har hoppat ner till 60 .Aja det går fort nu när vi har fåt lite sol hemma. Planera för resan och det är så jätte roligt. Som vi längtar dit. ![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
God morgon!
Det kommer att gå så fort, speciellt om det är fint väder här hemma så man kan vara ute mycket. ![]() Själv har jag endast 32 dagar till den lilla grannön Skiathos... Lääääängtar grymt mycket. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Godmorgon !
Ja visst är det mysigt. Tänker du besöka Skopelos som blir din granne ? Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
Absolut....
![]() Tänker du åka och hälsa på din granne? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alla grekmänniskor är mina grannar
![]() Har turen att få landa på Skiathos och nya vyer tillkommer. Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Oj va tiden gick fort !
Bara 28 dagar kvar till Skopelos ![]() Den som spar han har.Skönt få sätta sig till dukat bord och ej ta hand om marktjänsten.Åh va jag längtar dit, det ska bli underbart att få komma till underbara Skopelos. ![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken dag åker du? Jag åker 10 Aug!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Vi åker 17 /8 kl 0815....jäsp !! Upp mitt i natten men va då då ! ![]() Var bor ni på Skopelos ? Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
17 dagar kvar ( 17 /8 ), sjutton oxå va roligt det ska bli
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Birgitta nu närmar det sig
![]() Hoppas att du vill berätta lite när ni kommer hem, det skulle vara kul att höra om er resa ! Gissa om jag skulle vilja byta med er ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|