![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Efersom ni vet precis var ni vill bo så skulle jag vänta med att boka någt och istället pruta med rumsuthyrarna i hamnen när ni kommer. Då får ni absolut det bästa priset. Mellan torget o St George ligger det säkert runt 40 små studios o hotell så det finns mycket att välja på. Va bara stenhårda i hamnen så ni vet exakt var rummet ligger och be att få se bilder. Lycka till! Lotta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Om vi tar rummet som uthyraren kört oss till beror oftast på att vi tycker det verkar bra, har vid något tillfälle accepterat ett boende och ångrat oss i samma stund som passet överlämnades.
Förra året hade vi gjort klart att vi ville bo i Ag. Anna- döm om vår förvåning då chaufförens boende låg i backen ner mot Prokopios. ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
tack för alla svar!
Vi hade absolut inte tänkt boka något i förväg, vi tänkte bara att när vi anländer till Naxos, så kan vi ha en hotellskylt att kika efter ![]() Tyvärr har vi haft otur två gånger av tre på Naxos med skräck-rum ( men alltid lyckats på alla andra öar) Så just därför undrade jag lite ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen!
NU är det bara två veckor kvar tills vi åker, och undrar lite vilken temperatur det är på kvällarna och vilken temperatur det är i vattnet eller förväntas vara om två veckor? Måste man ha långbrallorna på, eller kan man strutta runt i shorts ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej ioslinajr!
Den här sidan (på tyska) är jättebra, tycker jag: http://wetter.rtl.de/strandwetter/st...?strandid=2113 Trevlig resa! Själv åker jag till Karpathos om en vecka. Där är det också 19 grader i vattnet nu. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Just nu är det jättevarmt på Naxos ![]() ![]() Nu behöver vi bara mer turister, det är väldigt lugnt. Var är alla???? Kom till Naxos! Vi ses Lotta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer på lördag!
![]() Skönt med live update om vädret. Väderprognoser vet man av erfarenhet att man inte alltid kan lita på. ![]() /Henrik |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer!
Själv flyger jag inrikes från Athen till Mykonos den 8 juli och sedan vidare till Syros men kommer att befinna mig på Naxos från 13:e juli till den 19:e. Lovar att åter besöka er restaurang minst två gånger! Ann-Charlotte |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer imorgon!!! Ska bli SÅÅÅ gôtt!!! Hälsar värmlänningarna NickeLenaArne
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|