![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Förvisso är det lite kyligt på kvällarna och havet lite för kallt för min smak. Sen kanske vi har haft tur - det är första gången för oss så här tidigt på säsongen men vi har redan bestämt att vi ska göra om det nästa år i april/maj. Hoppas du får en trevlig vecka i maj. Göran & Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Göran
Kul för er att vädret har varit/är så fint! Jag har tittat på SMHI´s hemsida och där står det precis som jag uppgett. Runt 14 grader och regn, regn, regn. Roligt att höra att dom har fel! Din protest är noterad och jag litar inte mer på SMHI´s prognos. Eftersom du är på plats, kan du rekommendera någon biluthyrare? ![]() Ha en underbar semester! Monca |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag läste ett tips på en blogg om en bra vädersida: http://www.meteogroup.se/se/hem/vaed...therstatic_pi1[cityIDuse]=30X669 Nu är min länk inställd på Rethymnon... som väntar oss om 24 dagar ![]() Vi har varit på Kreta de senaste 5 åren i maj och det är inte en slump att vi åker i maj nu också. Du kommer att bli nöjd! /Ann-Sofie |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Ann-Sofie!
Det var lite bättre väder på den sidan! Jag har lagt den som ett bokmärke och skall kolla varje dag. Nu är det bara 8 dagar kvar! /Monca |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lycka till med din resa! PS idag blåser det kraftigt och molnen hopar sig ![]() Göran&Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|