![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag åkte många gånger med Apollo och kan inte klaga på deras hotell och jag var alltid nöjd. De är också ganska billiga. Airtours har också resor till Grekland och deras hoteller är också mycket bra och ännu mer billiga. Jag var mycket nöjd när jag åkte med Airtours.
Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Jag reser för det mesta med Apollo och har hittils varit nöjd med mina resor.
Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har reist med Apollo mange ganger, og har vært fornøyd bortsett fra en gang på Teneriffe, der var alt feil med hotellet
![]() Har også reist med både Ving, Startour (Fritidsresor), Saga Solreiser og Tjæreborg da de hadde reiser fra Norge, ser ingen vesentlig forskjeller på reiseselskapene. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Apollo har ofta lika bra eller bättre läge på sina hotel tycker jag.
Bokar man hotel som är något dyrare tycker jag att Apollo har väldigt bra boende. Varning för att resa lågbudget eller restresa med Apollo. Då får man verkligen vad man betalar för. Tycker inte heller att det så jättestora skillnader mellan ving, Apollo, FalkLauritzen och Fritidsresor. Väljer man dyra hotel så tycker jag man får mest på Apollo. Väljer man billigaste alternativen tycker jag Apollo är sämst. |
|
||||
|
||||
![]()
De gånger jag har rest med Apollo har jag varit nöjd. Jag har alltid bokat ett förbestämt hotell och det har stämt väldigt bra med det som utlovas enligt katalogen.
Jag kan absolut rekommendera Apollo! Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer med övriga inlägg, har rest väldigt många gånger med Apollo till Grekland (även med andra resebolag), hotellen har varit som utlovat i katalogen. Kan varmt rekommendera Apollo, är mycket nöjd med dem!
![]() /Hälsn Hestia. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|