![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det låter jättebra! Då behöver jag inte oroa mig för det
![]() Är det några utflykter/ restauranger vi inte får missa? Bra att hyra bil? Mycket o se runt ön! Tack för alla inlägg ![]() Jonna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Naxos är fantastiskt! Surfa in på grabbens och mina fotodagbok från 2007 så kanske du får lite ytterligare inspiration! http://d699529.u33.surftown.se/070613G/ |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fina bilder från Naxos!!!
![]() Ger en bra bild av hur skönt man kan ha på ön, en go´blandning av aktiviteter, sevärdheter och slappa, slappa. Nu blir även jag ännu mer sugen att komma dit, det är ju lite mer än 3 månader kvar... Men, Robban, finns det dykarfirmor på Naxos,? jag har varit där flera gånger och lyckats missa detta, jag trodde att dykning var förbjudet runt Naxos, har det ändrats eller har jag trott fel?? Kanske läge att packa lite dyk-prylar, inte bara snorkel och fenor....... Yiassas!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jodå, det fanns i alla fall 2007. Hur det är i år 2009 vet jag inte men googla på Blue Fin Divers Naxos så hittar du nog vad du behöver. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det här blir spännande, men ![]() Tack! |
|
|||
|
|||
![]()
Drar igång denna tråd igen, någon som har bilder? Finns poolbar? Gratis internet på rummen (som det står på deras hemsida)? Berätta gärna mer om detta hotell! Den 25:e juli kommer vi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När det gäller fri WLAN kan du med förtröstan luta dig bakåt och slappna av. Visar hemsidan att Hotellet har wlan, då har de det. I övrigt vimlar det av oskyddade WLAN i området. Bara att tjyvsurfa så det ryker om laptopen...
Arne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|