![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
är på väg till Naxos för 4 gången, har alltid haft lugnt (är lite känslig för ljud på natten) det bästa stället vi har bott på någostan överhuvudtaget är på Nastasia Village, i stan men inte mitt i. Trevligt, lugnt, rent och bra service. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi tillbringar alla våra vistelser på Naxos på just Hotel Agios Prokopios, just vid Agios Prokopos-stranden. Mer än lugnt... Vägen slutar vid Hotellet!!!
Prisläget i för- och eftersäsong ligga för studio runt 25€ per natt och studio. Du hittar hotellet på Kalimerahemsidan. Under Hotell och Pensionat. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bott både i gammalt hus inne i gränderna, lugnt men en och annan kackis tyvärr. Har även bott på Pension Sofi och Oniro. Lugnt och bra på båda ställena. Nästa resa kommer jag troligen att välja att bo ute vid stränderna på Arnes favoristställe eller annat lämpligt där ute.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var på naxos sommaren 2004, då bodde vi på ett mycket bra hotell som heter Hotell Spiros, där finns pool, och det är bra städning varje dag. Där är lugnt och skönt, nära till bagaren ( färskt bröd varje morgon ), stor super market, nära till bra strand 5 min. Hotellet ligger ca 15 min från hamnen ( city ).
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
......oavsett var man befinner sig i Grekland, så är det alltid nån gång läge för öronproppar......Dessa tvättbara av silikongummi(med reservproppar) ingår alltid i den erfarne(& luttrade) resenärens packning....
![]() Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Nyss hemkommen från bl a Naxos. Vill du ha tyst boende, så leta dig längre bort från huvudstråken. Dock letar sig mopeder in bland gränderna också. Själv bodde jag i Agia Prokopios. Tyvärr var det den 15:e augusti. Halva Aten var där och ALLA hade bilen med sig. Så man kan ju inte säga att det var sådär jättelugnt ![]() Vi bodde några nätter vid Agia Anna med. Där var det lugnare och mer softat. Mysiga barer och hotell alldeles vid stranden. Nästa gg så ska jag dock satsa på Maragas eller Plaka. Jättefin strand och hotellen låg en bit från vägen. Sen ligger ju den fantastiska restaurangen "Paradiso" där. Missa inte deras underbara spenatpaj. Jag känner fortfarande smaken och ryser av välbehag! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|