![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag trodde jag sett det mesta, men den här tog priset just nu.
Håller med dig fullständigt Admirala. Inte osmakligt, men töntigt. Tacka vet jag Tone på Tv4. Men, men det gäller ju att få tittarsiffror trots att detta är nog gränsfall. Uffe (grumpy old man) |
|
||||
|
||||
![]()
Dåligt väder. Dålig "metereolog" eller vad man ska kalla det för. Tror att man från början försöker göra ett så kallat blondinskämt. Tror inte att detta är det värsta som kommer att visas men vilka är intresserade av dessa väderrapporter. Tror att den gruppen ser på andra kanaler. Men som sagt: smaken liksom baken är delad.
För övrigt påminner programmet om den amerikanska dubbelmoralen. Sedan tycker jag inte att Du hörs som en pipig kärring Admirala utan som en kvinna med stort K och sunda åsikter. //Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller med dig Admirala, och kanalen STAR är ju den största "skvaller tant" kanalen som finns i Grekland. Men lite speglar nog detta även till viss del den "nya" grekiska kvinnan, färgat hår blond så klart, spelar på sin sexighet men samtidigt pratar som en liten flicka.... Patetiskt säger jag!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Vart tog alla mörka skönheter vägen?
Äkta grekiska Qvinnor med sitt svallande mörka hår? Kan även göra en "gubbe" som jag förälskad (platoniskt). Varför denna blondinhysteri? Är det månne grekiska pojkar/män's hemliga våta dröm? Nog för att Star är den värsta skvallerkanalen och jag håller med Camilla. Men "The sky is the limit" Uffe |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|