![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När ska ni åka? Vi var på Milos i slutet på juni och då var båtturerna inställda minst fem dagar i rad pga vädret. Vad jag förstått brukar Meltemin slå till ungefär då varje år.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Milos den 19/6, blåst eller inte! Vädret går ju inte att styra över i alla fall...Tack för den informativa texten om båtturen, nu vet jag mer/Maria
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Håller tummarna för er. Båtturen är säkert fantastisk. Vi hade otur som missade den. Senast redigerad av Siri A den 2009-01-26 klockan 18:54. Anledning: Kapten kan INTE gå ut 35-40% av alla dagar på sommaren! Annars vore det väldigt konstigt... ;-) |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åkte båtturen runt Milos i mitten av september. Minns inte riktigt vad den kostade, kanske 300 kr, väl värda pengar i alla fall. Åkte direkt dagen efter vi kom till Milos. Det var dimma på sydsidan, tyvärr, men soligt i övrigt.
Båtturen tog hela dagen och var som sagt prisvärd. Dock kan jag rekommendera att ta sig upp till Chora på Kimolos. Lunchen i hamnen var stimmig och inte värd sitt pris. I övrigt får man se "allt" på Milos på båtturen. Lite tråkigt var det att inte få se Kleftikos gröna vatten i solsken, men åk turen, få utflykter är så mycket värda! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|