![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jamen det är väl klart att ni ska komma!! Vi blir fler och fler och vi brukar äta gott, prata,ofta ha levande musik och det brukar bli grekisk dans också...
Bor ni så nära som i Staffanstorp så blir det ju svårt att INTE komma ![]() Vi brukar ha några långväga gäster t ex Arvidsjaur( var det väl?), Göteborg och Uddevalla, och Kalmar mfl mfl..ingen nämnd och ingen glömd!! Välkomna alla! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Lissi;157365]Jamen det är väl klart att ni ska komma!! Vi blir fler och fler och vi brukar äta gott, prata,ofta ha levande musik och det brukar bli grekisk dans också...
Bor ni så nära som i Staffanstorp så blir det ju svårt att INTE komma ![]() Vi brukar ha några långväga gäster t ex Arvidsjaur( var det väl?), Göteborg och Uddevalla, och Kalmar mfl mfl..ingen nämnd och ingen glömd!! Välkomna alla! Lissi[/q uote] Kalispera ! Tackar så mycket . Efcharisto. ![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill bara påminna lite om träffen i Lund 18 april!
Tveka inte utan anmäl er. Tel nr finns längst upp i tråden.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vill ha Kalimeraträff i Norrköping..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Enkelt fixat! Leta upp en Grekisk restaurang och sen samlar Du alla östgötar här på Kalimera till träff!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Finns det en grekisk restaurant i Norrköping? Vi känner två med mycket god mat i Linköping.
Enigma |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men känner du för att dra igång nånting i Linköping så gärna för mig. Vi har ju den alldeles utmärkta pendeln som snabbt tar oss mellan de båda städerna.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det skulle vara roligt om det kunde komma även andra Kalimera medlemmar. Känner du några? Jag skickar en privat mail till dig i morgon. Hälsningar Enigma |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Anmälda, så vi ses! Hälsn/Peter & Lena |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så jättekul!
Vad jag kan se här så blir vi väl åtminstone 10... men ALLA i Skåne med pendlingsavstånd och även alla övriga i Sverige utan sådant är VÄLKOMNA ![]() ![]() Bara 3 veckor tills vi ses. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Nu har vi oxå bokat . Vi ska bara hinna ta en vända till Poros/Peloponissos först ! ![]() / Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har oxå bokat...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag ringde alldeles nyss och anmälde oss
![]() Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk, jag undrade just när jag skrev förra inlägget om "Landskronagänget" skulle komma i år
![]() Nu blir jag riktigt glad!!! ![]() Välkomna alla 4 ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Lissi... ni ska väl också "ta en liten vända" först? Carina - som ser fram emot att träffa er allihop, både gamla och nya Kalimeravänner |
|
|||
|
|||
![]() ...jo det ska vi förstås ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har även jag bokat!!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att Du kommer! Det går många tåg och jag tror att Du får sällskap en bit då det är flera från Landskrona som kommer
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Snart e de Lördag, o Kalimeraträff
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|