Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-01-12, 02:39
an5 an5 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Hej igen!!!

Hittade en sida där det var lite mer information om hotellet.Verkar också vara mer "riktiga" bilder.Man ser att det inte hunnit bli så grönt och frodigt än.Blir lite tveksam om man vågar ta det hotellet. Vi har öppet köp fram till den 21/1.

http://translate.google.se/translate...26as_qdr%3Dall

Svårt att veta hur man ska göra

Agneta
Svara med citat
Gammal 2009-01-12, 18:18
Acinom Acinom är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Kollade in länken och det var ju lite annorlunda bilder än i Apollokatalogen. Det är ju så himla svårt när man sitter hemma o ska välja. Vi har bott på flera andra hotell både i Agia Marina och Platanias och alltid blivit nöjda men det finaste var nog Thalassa Beach resort och personalen som jobbade där var såååå himla trevliga och tillmötesgående!
Ja, hoppas ni väljer rätt och att vi inte blir själva på Margarita.... Jag rapporterar när vi varit där i juni.
Lycka till med valet!!
// Monica
Svara med citat
Gammal 2009-01-13, 00:52
an5 an5 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Inte är det lätt när man bläddrar bland alla hotellen som finns.
Vi har också varit i Platanias två gånger då bodde vi på Ideal Beach och senaste gången var på Indigo Mare.Två jätte fina hotell som ligger vid stranden.
Margarita tror jag är ett fint hotell. Man kan då inte klaga på att det kommer att vara slitet . Denna gången ska vi åka utan barnen.Jag och min man fyller 40 år. När det nu bara blir vi två känns Margarita precis lämpligt för oss.
Ensamma blir ni då inte ser att vi bokade den sista enrumslägenheten med avgång från Kallax. Så man får verkligen tänka sig för om man ska avboka eller ej.Lär inte gå att ändra sig igen. Det lutar mot att vi behåller våran bokning.Så kom gärna med en rapport efter eran resa.
Trevlig resa...

Mvh Agneta
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:48.