![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar! Självklart ska jag berätta hur resan var när jag kommer tillbaka hem.....men tyvärr så dröjer det ett tag till. Vi åker inte förrän i augusti
![]() ![]() Jag har inte bestämt var jag vill bo än..men det lutar mot Altana,vore kul att bo mitt i smeten har aldrig gjort det förut,men jag har inte bestämt mej ännu ![]() theresa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hejsan!
kan säga att bacoli är jättefint hotell. lite dyrare i prisklass, men ligger i centrum. dock inte någon rejäl havsutsikt. pool osv. sen har du hotell andreas, som airtours har. min bror och hans sambo bodde där i oktober förra året när de besökte mig. har pool och utebar. är väldigt fräscha rum/lägenheter, stora med stor balkong. visserligen ligger det lite utanför själva centrum, men en del av lägenheterna visar väldigt fin utsikt från balkongen. solnedgången ser du garaterat. jag bor och jobbar där mer än 70% av året, så jag har lite info om parga, hotell, restauranger, barer, stränderna, och lite gömda ställen för kära. hihi ![]() hälsningar diana |
|
||||
|
||||
![]()
Da slenger jeg meg på denne linken
![]() Vurderer Parga... hvor bor man når man har med tenåringer som vil bo nære sentrum og har med en mor med en 5 åring som vil bo nære en barnevennlig strand? Går dette ann å kombinere? Takker for tips ![]() Ia |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|