![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ojojooj, Arne. det hade varit en höjdare att få se er på denna träff! Men till den kostanden hade inte heller jag kunnat ställa upp
![]() Alla är välkomna, bara ring och anmäl intresse! Kvällen blir garanterat kul! Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kastar in en liten fråga här om en ev.spelning i Lund den 18/4 2009...CarinaN och jag lurar på en liten Kalimeraträff då
![]() ![]() Gaget är klent men vi som kommer lägger gärna en musikavgift ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den spelningen vill vi gärna kunna erbjuda. Men eftersom det är långt till dess måste vi reservera oss för eventuella andra åtaganden i våra liv!!!
Jag vet ej just nu vad mina musikervänner har på programmet den dagen! Ska försöka kolla upp detta så snart som möjligt! Hälsningar YeasouUffe ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart kan ni inte bestämma än..och datumet är inte riktigt spikat för vår del heller.....Det vi menar är väl mer att det vore jättemysigt med er musik på en Kalimeraträff i vår!
Datum för den träffen återkommer vi med i februari sådär.... ![]() Lissi - som beställt er skiva att njuta av så länge!! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skickar skivan i veckan!! Bara du lämnat med din adress!
PK YeasouUffe ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bumpar för 29/11 igen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För er som har intresse av det kan jag meddela att stället är fullbokat för kvällen! Möjligtvis om det blir något återbud kan ni få en plats
![]() Hälsningar Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojj!!!, vilken tur att vi fick platser då!!!. Ser verkligen fram emot lördag kväll
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|