![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hvis dere bare er ute etter å dra på en deilig barnevennlig sandstrand uten å reise altfor langt så er Faliraki helt ok. Det er ingen dunkende partymusikk på stranden og heller ikke noe slikt i "byen" på dagtid... bare så du vet..
Bussen stopper rett ved mc. Donalds og stranden... Billig lunsj..? Supergod og stor Gyros på høyre hjørne (m. ryggen vendt mot stranden) litt oppi hovegaten.., 2-3 min. fra stranden. Ia
|
|
|
||||
|
||||
och tack för alla svar jag fått, jag kanske inte var rättvis om Faliraki, det kanske inte är så högljutt där som jag minns från när jag var där senast. Det får nog bli en eller två utflykter dit med bussen. Tsambika har jag hört mycket om och vi kanske tar en tur dit också, vem vet.Irene |
|
|
||||
|
||||
|
På kveldene er det forferdelig..., men på dagtid har det ikke vært noe problem for meg og mine, og vi har bodd der ved flere anledninger.
Og bussen stopper jo rett ved stranden så det er jo veldig enkelt med barn da.. Men bussen tar tid... og det tar ikke nødvendigvis så veldig mye mer tid til Tsamika siden den bussen kjører motorveien..., Vil man ta den bussen (som tar halve tiden) så går man av på busstoppet rett før det store lyskrysset..., men da tar det 5-6 min å gå. Ia |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|