![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag köpte den här kartan för 4:80 i bokhandeln som ligger på höger sida av gatan som börjar vid fontänen. Den är jättebra, både för att gå och köra efter och här finns alla stränder utritade. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
! Hade grunnat på precis det - undrar var man köper en bra karta? Lysande Det där med gå till Ammopi: *host* vi får väl se
|
|
|
||||
|
||||
|
Det där med gå till Ammopi: *host* vi får väl se
[/QUOTE] Åja klarade jag det så kan du säkert oxå.Vi får väl gå tillsammans om inte annat.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
För det första gick vi DIT (och åkte buss tillbaka med prästen ). För det andra fick vi lift efter 2/3 av vägen, nästan ända fram... Då var mysigt med oss alla tre i det framsätet, har du förträngt det, eller sov du då också
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
långt att gå ,särskilt som vi kom iväg så sen att värmen var väldigt tryckande.Är nog lämpligast att gå vid sjutiden på morronen
|
|
|
|||
|
|||
|
......det blir nog bra, Cia....med en liten moppe......
![]() Mikke (KfK) |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Et herlig minne.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Han må jo være prest i det utstyret!
Men ærlig talt så vet jeg ikke, vi kalte ham ihvertfall bare det. Kanskje et oppdrag for konsulen å finne ut av når han snart skal til øa??
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Han vi kjørte med så ut som han kom rett fra talerstolen i kirken til førersetet i bussen! Derfor trodde vi han var prest. (Men han så ikke spesielt åndelig ut...) Det var en herlig busstur
.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mikke, pratade inte vi om prästen/busschaffisen? Hur var det med det där; var det bara jag som tyckte att han ser ut som en präst eller är han en?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
50 cc moppe får man väl hyra utan körkort.....Det räcker bra....Jag får låna en sån.....
![]() Mikke |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|