![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar ni nog att svettas i Kalmar lägret, och känna det gula flåset i nacken.
Tobbe |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Maken är lite deppad, men jag säger inte så mycket, det är ju bara FOTBOLL!!! Lissi -3 dygn från Tinos |
|
||||
|
||||
![]()
Så ja det var det. Bra jobbat grabbar.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lugn Kalmar. Vi tar Elfsborg
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vem vet. Kan ju bli kul
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA det hoppas vi! !!! Ni har ju fina grekiska färger i alla fall
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Då borde vi ju legat på topp......eller
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jo jag ska skriva..... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Har inte sett nån kommentar här från Tokholmsderbyt i måndags... men de som "känner" mig här vet att jag är glad och nöjd med resultatet iallafall!!! Speciellt med det sista supersnygga frisparksmålet ![]() Nu är vi bäst i huvudstan (en stund iallafall) och det känns bra!!! Annars i toppen hoppas jag ju på......... ![]() Helena |
|
||||
|
||||
![]()
Jo då Helena ni är bäst i 08 regionen. Och det känns bra nu när Malmö slog AIK eller??
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jadu Kastas! Om det känns "bra" för mig just nu angående den där matchen, så är "bra" ett ganska milt och lämpligt uttryck
![]() För vad jag förstår så bör vi vara rätt finkänsliga här på forumet ![]() Helena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja man får gå på den smala linan och försöka hålla tungan eller tangenterna i styr.Men det går nog bra till slut.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nä rödvitt gäller i fotboll
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Häcken!
Nu har "vi" fyra lag i allsvenskan nästa säsong. // Helén (som är helt ointresserad av fotboll) |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Göteborg mycke fotboll nu
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag instämmer med Kastas.....Det blir många derbyn nästa år
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan inte låta bli att skriva lite om Blåvitts seger mot Elfborg med 5-2. Det var den bästa match jag sett av Blåvitt på väldigt länge och så många fina mål, HÄRLIGT
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu kan ju inte ens Kalmar missa! ![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat: