![]() |
|
|
||||||
|
||||||
|
Till Charleston.
Vi får vara överens om att vi inte är överens... Den här gången heller... Åsikter är som... Ja du vet. Alla har ett. ![]() Personligen anser jag att en gemensam valuta inom Europa är mer till fördel än nackdel. Samtidigt är det ändå bara en liten del av det totala sammarbetet som EU vill uppnå. Jag säger INTE att allt inom EU är bra. Men jag tror att fördelarna övervägen nackdelarna. Speciellt i ett längre perspektiv. Framförallt för de som växer upp nu och kommande generationer. Och så hade jag faktiskt alltid snygga Chinos och skjorta på mig när jag var ute och åt för ett par veckor sedan. SÅ! ![]() Citat:
Citat:
Citat:
De har tillverkat för stora, dyra icke miljövänliga bilar när marknaden stirrar på miljön. Deras prognosmakare har gjort bort sig.... De trodde att Volvos säkerhet, som ju faktiskt är i världsklass, skulle sälja, när marknaden nu tittar mer åt miljön... Och där är inte Volvo någon höjdare...Citat:
för 13 - 14 år sedan (var det väl?) Var det så sent som -99? Det känns längre sedan...2)...chockhöja räntorna, för att försvara växelkursen, men man fick ändå ge sej. Inte främst pga utländska spekulanter typ George Soros, som myten säjer, Jag såg en TV-intervju med honom flera år senare där han motvilligt medgav att han hade startat en attack mot Kronan eftersom han då ansåg att den var så svag i det läget att den var sårbar. Det är möjligt att han tog åt sig äran av något som ändå hade hänt, men jag tror inte det. Uppenbarligen lyckades han i alla fall öka sin redan tidigare imponerande förmögenhet ytterligare. Fast hela sanningen bakom det lär vi aldrig få reda på... Citat:
![]() Citat:
Sedan att ni alla andra alltid har fel, oavsett vad det gäller, är en annan sak....
Senast redigerad av Peter den 2008-10-17 klockan 22:16. Anledning: Butterfingers... |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|