![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tur att rederiet inte hette så här:
![]() f´låt Janne att jag mixtrade med din bild ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen ko på isen Netwolf, det gjorde bara bilden bättre.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur går det Janne
![]() ![]() ![]() Det skall bli roligt och se en massa fina bilder igen ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska bli spännande att se alla era fina bilder. Den nypublicerade Kalimera was here bilden från Sifnos är en bild jag verkligen gillar. Känns som promenaden kommer att leda upp till molnen. Verkligen härlig bild.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hur är det ställt med tålamodet tjejer???
![]() Det är ju flera dagar kvar innan bilderna ska vara inskickade! Många har säkert inte bestämt sig ännu för vilka bilder de ska skicka in! |
|
||||
|
||||
![]()
Det kommer nya bilder varje dag, men ännu finns det tid att skicka.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tröjbilder, skall de skickad in nu också?
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Nej den tävlingen kommer när den här är klar!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte var jag fått det ifrån, men jag trodde att bilderna MÅSTE vara tagna 2008, men jag hittar inget om det i "reglerna" (förutom rubriken då).
Kan man skicka in en bild från tidigare år (som naturligtvis ej är publicerad tidigare)? /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Bilderna måste INTE vara tagna i år....Det som gäller är att den tävlande själv ska ha tagit den och att den är från Grekland
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte varit till Grekland i år så de bilder jag har skickat in är 1-2 år gamla.
Ett annat år kanske det skulle finnas en tävlingsklass "Gamla bilder från Grekland" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Har vi missat den sista kategorin, Bästa Kalimeratröjebild eller kommer den tävlingen på nyåret?? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi
![]() ![]() God fortsättning och ett Gott Nytt År! Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar detsamma!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den tävlingen börjar ungefär när bilderna från stora fototävlingen publiceras, någon gång efter trettonhelgen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar bara om bilderna som redan skickats in till "kalimera was here", visst är de med i den tävlingen..som startar snart?
Annars har jag nog missuppfattat det hela! |
|
||||
|
||||
![]()
Dom bilderna är inte med i den tävlingen.
Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jasså, det var ju synd. min bild var tänkt att vara ett bidrag till den tävlingen!!
![]() tyckte jag läst att man skulle skicka in även till den.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr Ioslina så är det samma regler i den tävlingen, bilderna får inte ha varit publicerade tidigare.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om man har ett motiv från samma ställe/situation men från en annan vinkel än något man publicerat tidigare - är det ok eller var går gränsen ![]() En annan har ju inte lyckats komma iväg på ett tag men gillar tävla ![]() Mvh! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|