![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att du kan skicka brev dit utan så noga adress. Skriv bara Kafeneion och killarnas förnamn på.Det går säkert fram
![]() Pigadia är ju inte så stort. Brevbäraren hittar säkert fram ![]() Trevligt att du också trivs bra på Karpahtos ![]() Vi börjar bli många nu ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
........ja, det tror jag med att postisen säkert hittar dit, rita en liten karta också för säkerhets skull....så skriv du , Mafalda..
![]() Sen ska det bli skoj att se hur många Kalimister som återvänder till Karpathos.Vi får säkert anledning att återkomma till det om ett par år eller så...... Mikke KKK=KalimeraKarpathosKlubb.... Senast redigerad av Mikke den 2005-08-18 klockan 18:04. |
|
|||
|
|||
![]()
Okej, jag får väl göra ett försök. Som sagt är det ju inte världens största stad direkt. Vet inte riktigt om jag litar på mina skills när det gäller kartritning, så den idén dumpas nog.
![]() Jo jag tycker också att det är himmla trevligt att jag upptäckt Karpathos. ![]() ![]() Matilda |
|
|||
|
|||
![]()
.....varå skills...de fixar du lett ,Mafalda.
![]() Rita ett fett T, vänd påre å gör en ring där strecken möts, skriv sen fountain där å dra ett snett strekk me pil te höger från den å skriv Kafeneon..... ![]() Mikke (nulla die sine lineam) |
|
|||
|
|||
![]()
Haha. rita du en sån åt mig, så klistrar jag snällt fast den på kuvertet. Fast jag har en känsla av att det inte riktigt hjälper brevbäraren ändå. med tanke på att dit den där pilen kommer att peka ligger det ca fem cafér på rad.
![]() Mystiska ord får gärna översättas till svenska om man vill ha en reaktion från Mafalda. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Okej då, jag ger mig. Värst vad ni var envisa.
![]() Ska väl leta fram nåt o skriva på då kanske... snart... Matilda |
|
|||
|
|||
![]()
.....skriv på näver......DET gör intryck....
![]() Mikke (KfK) ps.feckdu bildera? |
|
|||
|
|||
![]()
Hmm, tror att ajg håller mig till vanligt skrivpapper..
![]() Japp, bilderna har anlänt. ![]() Matilda |
|
|||
|
|||
![]()
....hare blett nåt skrivet??
![]() Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.......hihi....vad har väl den rosenkindade ungdomen att sätta emot den ngt mer skrynkliga förslagenheten.....
![]() Mikke (sjuuk å hemme från jobbe) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
......när har jag inte släppt allt jag har för händer och mailat dej tebax???
Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
...åkejdå.....kolla din vanliga mail såere lite bilder der.....
Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Fast jag kommer ju åka tillbaka även om jag inte skriver nåt brev. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
I så fall har även jag haft nöjet att prata med de trevliga unga männen. Stavros är så belevad så han dristade sig till att gissa att jag är 10 år yngre än jag är ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I så fall har även jag haft nöjet att prata med de trevliga unga männen. Stavros är så belevad så han dristade sig till att gissa att jag är 10 år yngre än jag är
![]() Ja då måste de ju vara trevliga ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() hihi det låter som Stavros det. Men du råkar inte veta vad Yannis heter i efternamn? Matilda |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|