![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
hmmm...avslöjad....men Maximus..har ju en pappa också...men nästa år följer dom med mig till Naxos alla tre...då skall börjas det :-))))
|
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS!!
![]() ![]() Barnbarn är verkligen underbart! Mitt första barnbarn har just kommit hem från sin första Greklandsresa , 9 månader gammal....Förra gången hon var där låg hon i magen..... Härligt att ens dotter för traditionen vidare! Ha en härlig resa!!! Lissi - mormor ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack...snälla...visst är det härligt. Är hlet övertygad om att jag kan "smittta" av mig av min greklands kärlek...min dotter var första gången i Grekland vid 3 års ålder på Öluff...med oss...och då var det ..."luff"..
sedan blev det nog alla år i Thailand på vinter semestrarna..som gör att hon älskar " thailand"...men fortfarande så kommmoer hon ihåg Anafi och den otroligt jobbiga " åsnestigen" från stranden där. Så nästa år skall dom följa med mig hela familjen till Naxos i september..så jag kan visa dom mitt " paradis " |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till barnbarnet. Jag fick mitt första förra året så jag känner igen din glädje. Han åker med till Grekland nu på söndag så vi blir tre generationer som åker iväg.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jättegrattis till barbarnet
![]() ![]() ![]() ![]() Det skall börjas i tid ![]() Riitta,mormor ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|