Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-08-29, 10:38
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Rätt klädsel på taverna ?

Jeg har også hatt god underholdning i å lese innleggene i denne tråden, takk alle

- jeg vil ikke blande meg i diskusjonen, når det gjelder nyanser kan norsk lett misforståes her føler j e g.

men likevel et lite bidrag:

Jeg er en enkel sjel og d e r f o r og tiltaler de små/enkleste øyene og stedene meg, der bor jeg g j e r n e på et enkelt, men koselig og rent rom, jeg liker å spise på små/enkle tavernaer

- o g, jeg er v e l d i g lite opptatt av klær utover at jeg skal trives i dem, de skal være hele og rene og etter m i n mening passe til anledningen.
I det siste legger jeg at jeg tar på meg det "peneste" jeg har med om kveldene, og jeg t r o r aldri jeg har støtt noen hverken i kirker eller på tavernaer.

Men, faktisk tror j e g det er viktigst hvordan man oppfører seg, respekt er så mye, men d e t er en annen diskusjon.

Ikke visste j e g, den gangen i 1990, at den var den overlesset pyntede svenske damen som var korrekt antrukket, og ikke vi, i lille Makrigialos på Kreta

I en annen tråd her på Kalimera diskuteres det hvordan man kjenner igjen en svensk - en diskusjon som denne, s å engasjert og ned til minste detalj, føler j e g er typisk svensk

Kari

Senast redigerad av kari den 2008-08-29 klockan 10:41.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:13.