Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-16, 10:33
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Välkomstmöte

Jag brukar ofta gå på välkomstmötena,men i år sen jag började i kalimera så hade jag absolut inte behövt att gå precis som birgitta63 skrev så kunda man redan allt utantill...tack vare er alla här som gett så bra och utförlig information tack för det men det var lite kul för jag kände mej som en egen liten reseledare som redan kunde allt...hon frågade mej om jag varit på skiathos många gånger fast det var min första gång...det som var bra var att vi fick kartor som vi hade rejäl nytta av när vi bilade runt...men det var bara min familj där +2 till så det märks att ingen är så intresserad av mötena längre
Svara med citat
Gammal 2008-08-16, 10:55
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Välkomstmöte

Hej Theresa!
Ja just reseledare kände vi oss.Upp tidigt efter 4timmars sömn (planet var försenad med bara 3 timmar ) och bussen hämtade oss utanför som tur var.Men det var ju bara 5 minuters färd till mötet.Vi hade föredragit sängen om vi visste att det ej var så viktigt.Undertiden när dom andra bokade utfärderna plåtade vi omgivningarna och sen satt vi och väntade så länge.När dom var klara så gick folket själv hem.Min dotter och jag åkte tillbaka med reseledaren själv men bussen var skön och sval.
Birgitta 63
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:49.