![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det inte merrän tio dagar kvar tills man sitter på planet ner till Rhodos för sol o bad o det behövs efter denna regniga sommar...
O när jag kommer ner skall man träffa alla sina vänner man har skaffat där o gå ut o äta gott på Antique o så till Yannis som driver Michalis andra matställe.. O jag längtar efter den grekiska vattenmelonen som är så god när den är kall.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Imorgon är det dags att äta grekisk mat o få sola o bada o bara koppla av på Rhodos i två veckor..
Längtar ner till mina grekiska o svenska o norskavänner... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så underbart!!
![]() ![]() Trevlig resa!!!! ![]() Carin (sju dagar kvar) |
|
|||
|
|||
![]()
Då var ens underbara semester slut på Rhodos o hotel Cactus men det första jag gjorde idag var att kontakta Fritidsresor o lägga in en bokning till nästa år igen o samma tid o samma hotell..
Bättre personal o trevligt hotell är svårt att leta upp o bra guider på plats.. Ägern till Hotel Cactus ville inte släppa hem min son i söndags för han är så glad för honom o bjuder både honom o mig på vad vi vill dricka på kvällen...Eller som i söndagkväll fick vi melon o äta innan vi skulle till flygplatsen o vars en dricka till oss oxå... Som återkommande gäst varje år har man tur o få bra service på hotellet... O vi var tre återkommande gäster plus en ny i min familij o alla trivs vi jätte bra.. Man saknar havet o solen o stranden o bara koppla av.. I år tog vi taxi till Tassosbeach o badade i det kristall klara vattnet o hade jätte mysigt... Så nu lever man på minnen i ett år till man sätter sin fot på Rhodos igen o får träffa alla sina vänner där nere.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|