![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan! Vad roligt att allt har ordnat sig så bra,och som bonus komma iväg lite tidigare. Tänk att få se Vita Bergen göra"skäl för namnet",solmogna apelsiner i överflöd,krokus i dec.och mandelblom i feb.Vilken härlig tid du har framför dig.Önskar dig allt gott. Hälsningar Helena o Bengt.(sågs senast på Arlanda.)
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det! Idag har jag inhandlat ett rejält regnställ, ihopfällbara stavar och bra skor att vandra i, gortex som håller emot vätan! Här ska det promeneras!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Gunilla !
Kommer du ner 13/9 ? Vi flyger hem på kvällen från Chania då.Det var synd , tänk om vi kunde träffas. Birgitta 63 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Andrahandskontraktet är skickat till hyresgästen. Jag törs inte boka om innan jag fått tillbaks det. Om allt går i lås kommer jag ner vid 23-tiden den 13:e. Synd om vi missar varandra, vilken tid åker ni?
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Gunilla !
När vi bokade resan i augusti 07 skulle vi flyga hem 2 på natten men i våras ändrade Apollo allt. Vi ska flyga ner kl 12:30 innan var det 20:10. Vi lämnar Chania kl 17:55 den 13/9. Vi är mkt nöjda med den nya tiden för då hinner min man ej fundera för mkt.Det är ju bara upp och fixa till sig och sen ner med det sista i väskan innan vi åker.Vi flyger från Sturup och vara där 2 timmar innan flyget går. Tar en 1 timmes bilfärd och då blir vi körda dit kl 9:30.Oj kan ej fatta att snart är det dags(24 dagar kvar). I dag kom biljetterna,ska bara skrivas ut nu.Känner sig trött och sliten nu, semestern börjar 21/8. Synd att vi ej kunde träffas men det går fler tåg. Birgitta 63 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Synd att vi ej kunde träffas men det går flera tåg"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du vet, dom små turisttågen som det kryllar av på Kreta!
![]() Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Är det någon som har erfarenhet och vet vad ligger hyran i genomsnitt på lägenheter är i Chaniaområdet, nära kusten? Vi har tittat lite på hus, ca 800 000 € för det billigaste...jag höll på att svimma! Vågar man åka ner och chansa på att man kan få boende i 6 månader. Vi kommer attt åka ner nästa höst om planerna går som planerat. Tack Gunilla för alla svar och rekommendationer och lycka till i Grekland!! Hälsn. Cecilia. |
|
||||
|
||||
![]()
En trea ligger omkring 350-500 €, då tillkommer oftast el och uppvärmning. Var noga med att kolla vad som ingår. Vitvaror brukar sällan ingå.
Gunilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|