![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
vi har 2 ställen som vi bruka vara på Kreta, Stalos och Maleme. I Stalos har vi mycket problem med mygg, så där gäller att ha en "mygg apparat" i Maleme har vi inge problem alls. Stalos har all fönster i vårt hus myggnät, i Maleme har vi inga myggnät alls. Så jag tror att det beror på var man är. /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Vet du hur läget är nu i Stalos? Vi har bara 34 dagar kvar nu. ![]() Birgitta 63. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kommer vara nere om 1 vecka, så tyvärr vet jag inte det just nu.
/Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker apotekets "MYGGA" fungerar bra.
Senaste åren har det dessutom funnits AC i de alla flesta rum jag bott i, även de billiga. Om AC:n ska fungera riktigt ska ju fönster och dörrar vara stängda, och då brukar jag aldrig ha några myggproblem alls på nätterna. Men jag minns längre tillbaka när AC inte fanns i min tankevärld - då gjorde den lilla elektriska "myggapparaten" susen... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Det märkliga med moskiterna där nere är att dom inte hörs! Här hemma surrar myggen så man hör dom på nätterna och kan skicka en välriktad arm mot dom men där nere... Man vaknar på morgonen med bulor som kliar och undrar när dom bet, var det på tavernan eller senare på natten? Klia för guds skull INTE på bulorna, då blir det tusen gånger värre!!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|