![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Blev glad när GAIS slog Ljungskile häromdagen!
![]() GO GAIS!!! ![]() /Annika |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller på Sala FF Div.4 ha ha
![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Hammarby har en fantastisk klack (bäst i Sverige, enligt mig) och ett riktigt seriöst vänskapsband med grekiska Panathinaikos. Hade jag gärna sätt att vi i Blåvitt hade istället..
![]() ![]() Bajens spel på plan ser ju också bra ut på sistone, blir nog att räkna med i toppstriden framöver. Kalmars Cesar Santin har köpts av FC Köpenhamn, ett stort avbräck för serieledarna. Pengar styr, och Sverige kan inte erbjuda något liknande i jämförelse med t.ex Danmark och Norge. Väldigt tragiskt att deras ligor ska bli bättre och springa ifrån Allsvenskan ännu mer med VÅRA egna spelare. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
martinifk. Tror Du inte blåvitt tar hem det nu när Kalmar mister Santin??
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Elfsborg - Riga 1-0 men det är ju intertoto-Cupen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då gäller det att hålla det i Riga också, men det klarar ni nog.
![]() Dagens ända Allsvenska match spelades på ett blött Ullevi enligt radiosporten. Gefle besegrades dock enkelt med 3-0 och 17-årige Robin Söder gjorde mål för tredje matchen irad. Skaplig start på kariären! Blåvitt - Gefle 3-0 Publik: 5 101 (sämsta på flera år...) ![]() Dock 4:e raka segern nu om man räknar utanför Allsvenskan. Nu väntar Champions Leauge första kvalomgång match 2, mot Murata på onsdag. 5-0 vinst i San Marino för oss så bara att slänga in b-laget och gå vidare till andra kvalomgången där Basel står som motstånd. En mycket svår uppgift, dessvärre. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppet finns iaf! ![]() |