![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi bodde på ett litet trevligt hotell vid Agia Anna som hette Sea view studios(ingen pool). Vi hade ett trebäddsrum som vi betalade 50 euro för i augusti. Det är säkert lägre pris nu i juni. Yannis Dimitrokallis Tel 22850-42703 Fax 22850-42002 mobil 6977889258 nicka ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack för tipset! Jag googlade på det och det såg precis ut som jag vill att ett hotell ska se ut så vi tar med oss dina uppgifter. /Marainne |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi bodde vid Maragas sommaren 2005 och bodde väldigt bra hos Stella studios & apartments. Stella Dimitrokalli tel: 0030-2285023166. Perfekt läge mycket nära stranden, lugnt och tyst. Tavernor finns i närheten samt liten affär. Fina, rena rum och lägenheter, alla med balkong eller terrasss med helt eller delvis havsutsikt. Stella med familj var mycket trevliga Mvh. Stina ![]() P.S. Såg att ovanstående boendetips också ägs av en Dimitrokallis, kan det vara Stellas son månne? D.S. Senast redigerad av Stina den 2008-06-21 klockan 17:02. |
|
|||
|
|||
![]()
Stina, jag tror jag gått förbi där, det låter bra att det var bra på insidan också. Ska lägga det på minnet.
Men när vi bodde därute 2006, i mitten på juni, var det väldigt fullt på hotellen så pass långt söderut på stranden (och i och med det höjdes priserna förstås), fast man kan kanske hoppas att det var tillfälligt... Om tre dagar är vi i Grekland ![]() /Marianne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|