![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Ag Anna tycker jag också är den mysigaste orten av alla de "vid stränderna". Man har den lilla hamnpiren där fiskebåtarna kommer på kvällen, då har man lite att titta på. Det finns mycket bra boende att välja på. (också i Ag Prokopios, men på Plaka/Maragas är det mycket glesare med pensionat.) Och bara en fråga; leder? Är det er egna "lista" eller har du hittat den på nåt annat ställe? ![]() Lycka till med planerandet!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det spelar ingen roll om ni bor i Prokopios eller Anna, de är helt likvärdiga i min smak. Jag rekommenderar att inte bestämma för mycket hemifrån- ta dagen som den kommer. Ni kommer ändå (förmodligen) att ändra er när ni är på plats i Grekland. För mig är det tjusningen med att luffa. ![]() Både Amorgos och Anti-Paros är för mig bra "barnöar". Vet ej hur Koufonissi är -än - det är sommarens resmål ![]() Lycka till! /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
Och bara en fråga; leder? Är det er egna "lista" eller har du hittat den på nåt annat ställe?
![]() ******** ja, det står i listorna om "bästa strand" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men det är en omröstning bland Kalimeras läsare, häng inte upp dig på den, tycke och smak om vad som är en bra strand varierar kraftigt, flera av de stränder jag tycker är bäst är inte ens med på listan
![]() ![]() // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|