![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tackar så hjärtligt allihop
. Hoppas få en riktigt lugn resa där det enda stör ron är fotbollen, det ska bli enormt kul att se den i Grekland![]() Theresa: vilken oförstående omgivning du måst ha haft... I sorg måste man nog själv få avgöra vad som är bäst för en. Skönt att du följde ditt hjärta! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tack för dina värmande ord
synd att jag inte hade er kalimeror då...men det känns bra att ha er nu...jag bröt med alla och gick vidare i livet,nu har jag nytt umgänge. Det är konstigt hur en del i ens närhet beter sej när man råkar ut för svårigheter![]() Ha en jätte skön resa/ Theresa
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vet att du är ute och reser, men vill ändå säga : Välkommen tillbaka!!
Marie
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
. Det verkar finns gott om vilohem kring Samos, så vem vet, jag kanske blir så utvilad på det första att jag åker vidare till nästa![]() Tack allihop för era vänliga hälsningar! Och Anna Pernilla, jag önskar verkligen även dig en härlig viloresa. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tack!
Lite tungt nu men nu kan det bara gå en väg...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Det är verkligen ingen dålig inställning
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Härlig resa ,,,Samos är härligt,, drack min första frappe.Vi kommer till Grekland på Söndag dock inte till din ö om du inte prövat frappe med baileys så rekomenderar jag det ha de bäst
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Önskar dig lycka till!
// Helén |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|