![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Och jag var helt fantasilös och valde mitt riktiga namn
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj så fantasilös jag känner mig
![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
En av det sämre egenskaperna med internet, tycker jag är anonymiteten och alla låtsas "nick". Men samtidigt kan jag ändå fatta det på ngt sätt...Jag skulle ha valt mitt förnamn om jag kunde -"peter" mvh |
|
||||
|
||||
![]()
Jag satt och funderade på vilka grekiska ord jag kunde. För tillfället kunde jag bara komma på "kalimera" och "opa!". Kalimera var såklart upptaget
![]() saxat från nätet: OPA: greek word used to describe a jubilant emotion of/during 'celebration'. Examples: "hooray!" "Hell yeah!" "Yeehaw!" "Come on, be a man, take another shot of Ouzo... OPA!" //Jenny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oxå kanske "fantasilöst"....valde mitt namn, men som min sambo kallar mig i "söta sammanhang"
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, mitt nick tillhör kanske de ovanligare. Det har hängt med sen tidigt 9o-tal, då jag gick med i en community. Då skulle man ha nåt fräckt . Nätet var nytt och jag gillar vargar, så det fick bli Netwolf...
|
|
||||
|
||||
![]()
Kallas för Masouraki av vännerna i Grekland och det var bara att använda det här också
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Valgte Moelv ganske enkelt fordi vi bor i Moelv.
|
|
||||
|
||||
![]()
"Torhildur" är mitt grundnamn som härstammar från Island,har jag fått mej berättat....
Använder det litet här och var,tycker det är ett ganska kul namn,som jag tror jag är rätt så ensam om ![]() F.ö står det Torill på posten............ ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag heter Majken. Men det namnet var upptaget. Så jag skrev namnet baklänges. Man får inte va dum.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gunnar var upptaget så det blev en blandning av för och efternamn, inte särskilt originellt.
gunnar |
|
||||
|
||||
![]()
Frappe = Love Frappe
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Siri = Siri...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig. Frappé är inte helt fel!
Nektaria/Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Tramp är ju en luffare, alltså vad man är om man båtluffar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt nick "Zanét" utgår från mitt svenska namn Jeanette som är alldeles för svårt för greker att uttala. Min grekiska familj från sambons sida har alltid kallat mig för Zanét.
// ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
....och jag...jag gillar Ios.... så det var väl självklart namn för mig, eller??
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitt är en blandning av IRene och dottern SAndra = IRSA (Hittade denna sidan efter att jag o Sandra beställt vår resa till Rhodos, därav kom jag på det namnet)
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|