![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad har ni tänkt att göra på semestern? Skall ni sola och bada? Det är det inte för varmt för. Har ni tänkt att ge er ut på vandringar och besöka sevärdheter så kan nog temperaturen kännas av på ett annat sätt.
Det är ju naturligtvis olika hur man påverkas av värmen, själv tror jag aldrig jag kan få det FÖR varmt. Jo förresten när fartvinden bränner på huden när man kör moped, då är det FÖR varmt även för mig, aj vad ont det gör. För er som inte upplevt det så kan ni få samma känsla om ni tar hårtorken och riktar värmeblåset mot huden lite för länge. ![]() // Helén ![]() Senast redigerad av Hellen den 2008-04-18 klockan 23:47. |
|
|||
|
|||
![]()
Räkna med att det kan vara 40+ i slutet på juli och hela augusti. Vi hade 42 grader förra gången vi kom ner vid den tiden och vara tvugna att hyra motorcykel för att kunna svalka oss med fartvinden. Man vänjer sig efter 3-4 dagar, men det är jäkligt varmt om man kommer direkt från Sverige...
|
|
|||
|
|||
![]()
Naturligtvis kan det vara väldigt varmt.Men finns ju ett underbart hav att svalka sig i,och ser man till att dricka MYCKET vatten så klarar man det.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|