![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sen tretton år längtat tillbaka till Amorgos och i sommar ska vi dit igen. Som vi längtar...
Ställen man inte vill besöka igen, är egentligen inga alls (då det gäller Grekland). Måste jag välja något så får jag väl nämna Parikia på Paros, men av någon outgrundlig anledning brukar man hamna där då och då i alla fall... ![]() Santorini är väl ok, lite dyrt och trista stränder. Däremot är det ställen på ön som jag inte sett än, t ex Oia. Ett ö som jag aldrig varit på är Rhodos och det är heller ingen ö jag skulle lägga in i min planering heller. Tyvärr har jag hört så mkt negativt om ön, så man är lite avskräckt. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
MEN Så har jag just hört SÅ mycket fint om Rhodos av andra här på Kalimera så jag måste nog säga att den ön nog ska få sig en egen vecka någon vår! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
............53 dagar.................. En nybörjare på Rhodos, som jag är! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Öar som jag vill tillbaka till är Amorgos och Ios (längtar). Tyvärr inte så lättåtkomliga med småbarn, så det får bli en senare resa ![]() Santorini, Lesbos och Samos gav mig inte så mycket så de hoppar jag gärna över. |
|
||||
|
||||
![]()
En ö jag gärna återvänder till är Santorini. Oavsett vad andra tycker och tänker, så känns denna ö som ett andra hem för mig. Peloponnesos ligger mig oxå varmt om hjärtat.
En ö jag däremot inte trivdes på var Poros. Moster ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|