![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om ni kan stå ut med inkastare kanske Karpathos skulle passa er.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har just kommit från Puerto Rico på Gran Canaria och det är nästan med livet som insats man passerar en restaurang. Normalt sätt är ju frågan fri, men att nästan bokstavligen bli indragen är too much! Det kanske är bättre på Karpathos än "Canarias" ? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var i Puerto de Mogan med dottern och barnbarnet i december. Inga inkastare och ändå ligger det så nära Puerto Rico. Inte var det paradiset på jorden men jag kan tänka mig att åka dit igen när jag behöver miljöombyte och lite värme under vinterhalvåret.
Eva PS: ursäkta ämnesurspårningen Senast redigerad av Eva L den 2008-04-01 klockan 17:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Någon nämnde fastlandet, själv är jag en stor fantast av Halkidiki. Det är ju en halvö, så man får ändå samma känsla som om man vore på en ö.
Där finns både byar med lite mer hålligång som Hanioti, lite större inte allt för turistiga grekiska orter som Kassandria, eller då det inte var det ni riktigt var ute efter så kan jag föreslå en liten mysig by som heter Nea Skione, har bara varit där en dagstur,men det är en liten söt fiskeby med sandstrand och några tavernor samt mer vanliga butiker, inte "tingeltangel". Det är bara att välja vad man känner för och nära mellan allt, så känner man för att variera sig så är det bara att åka mellan byarna. |
|
||||
|
||||
![]()
Hva med Kalymnos?
Koselige tavernaer med god mat,mange hyggelige mennesker og ingen innkastere. Astri |
|
||||
|
||||
![]()
Inkastarna i Pigadia på Karpathos är ganska "snälla" om man jämför med till exempel Pythagorion på Samos.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|