![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon mer än jag som tycker Sanna Nilsens låt är väldigt lik Anna Vissis "Everything" från 2006?
|
|
|||
|
|||
![]()
Precis! Det var vad jag också tyckte. Fast Anna Vissi var bättre, en av mina favoriter.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag tycker att det var rätt låt som gick vidare, även tvillingkillarna var bra tycker jag. Carola skrek lite väl mycket, men deras låt var ganska bra. Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Det var någon som sa om Carola "måste hos sjunga som ett barn"...
Jag tycker hon ska lägga av och starta en frikyrka eller nåt! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tyckte Sannas låt var lik någon annan som jag inte kan komma på vad den heter...och inte bara lik jag tyckte den var identisk...men båda låtarna är ju bra så är det ingen som protesterar så...
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]() Eller medan hon fortfarande är aktiv som sångerska, lägga av med att anse sig som självskriven att gå vidare automatiskt. Hon blev tydligen "väldigt upprörd" över att bara få en andra chans. Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuttinuttan då...
|
|
|||
|
|||
![]()
Det var en dåligt genomförd duett, ingen feeling mellan Carola och Andreas tyvärr. Jag trodde de hade försökt rätta till det sedan deras första framträdande på Idrottsgalan. Något de måste jobba på till Andra chansen om de skall till Globen. Nu vet jag ju inte hur "lätt" deras motstånd blir där.
Rongedals var suvuräna rakt igenom! Det ryckte i kroppen från första tonerna när de entra scenen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vad jag förstår av denna länk, har hon många beundrare där ? http://www.youtube.com/watch?v=-o5UsBJ1V4o / Tom |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så har det dessvärre varit under alla år som hon hållit på och sjungit. Med en aning mer koncentration på artisteriet istället för det religiösa dravlet genom alla år så hade hon blivit en världsartist om hon utnyttjat sin talang och visat att rösten hennes haft potential. Ytterst beklagligt. Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vare sig hon är en världsartist eller inte så sjunger hon bättre än många världsartister, t.ex. Bono: http://youtube.com/watch?v=YMIRCwVhd7k
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Att jämföra en kvinna med en man är väl inte riktigt rättvist vad gäller sång ? Den musik Bono representerar kräver kanske en annan typ av röst och sångstil än det som Carola gör med sin röst och sin stil ? Vi tycker olika. Personligen tycker jag Bono har en av rockvärldens bästa röster, uppbackad av magnifika musiker och låtar som sålt miljontals. Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det gör jag inte heller. Jag jämför två artister. För övrigt är jag också ett stort fan av Bono.
|
|
|||
|
|||
![]() Det gläder mig att du säger så. Jag njuter av U2´s DVD-konsert i Chicago, Vertigo-turnén 2005. Finns inte på CD, endast DVD. Han är kanske ingen publikfriare på scen men har utstrålning och carisma i alla fall. Och så The Edge´s gitarrspel förstås......! ![]() (Avvek lite från ämnet.........) Hasse ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|