![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det hela fungerar klockrent!! Ta bara med kopian på bokningsnumret.
Ha en trevlig resa!!! Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen och tack så mycket.
En fråga till. Fungerar den som biljett när man checkar in på inrikes terminalen? / Kenta |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, som regel, men vid något tillfälle har vi fått instruktioner från incheckningen att först gå till flygbolagets disk intill och där få
pappersbiljetter. Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har fått en bokningsbekräftelse via e-mail när jag bokat med Olympic. Den ser dock likadan ut som den information man kan skriva ut direkt från nätet när bokningen är gjord. Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Då passar jag på att ställa fråga här eftersom ni tagit upp ämnet.
Vi har bokat flyg Athen-Milos, fått bekräftelse med namn men inget "ticketnr". På denna bekräftelse står det att man skall hämta biljetterna på flygplatsen och då förstår jag att det är vid Olympics disk. Men, av någon anledning står det på första bokningsbekräftelsen när vi fick reservationsnummer: " Pick-up tickets from Airport. Pickup location Milos Island"??? Först trodde jag att jag bokat fel, dvs Milos-Athen men så är det inte. Min dåliga engelska säger mig att jag skall hämta biljetterna på Milos flygplats och det förstår ju vem som helst att det inte går. Sedan kom alltså den "riktiga bekräftelsen" där det står att man hämtar biljetterna på departure Airport, alltså Athen. Detta skall jag väl inte behöva fundera på? Vid bokning flyg Paros-Athen fick vi elektroniska biljetter med biljettnr och då är det bara att gå till incheckning direkt vad jag förstår. ha det! ![]() Hälsningar Håkan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det står på Olympics hemsida att de tillämpar e-tickets bara på vissa linjer. Aegean har däremot e-tickets på alla. Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för info Celbe!
Det är alltid skönt att få höra att det är som det ska. Jag har försökt få kontakt med Olympics med frågan nämligen men inte fått svar. Men nu vet jag ![]() /Håkan |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tack alla som svarat. Det blir flyget, ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|